0

Garantijos Politika

Siekdami užtikrinti sėkmingą ir ilgalaikį gaminio naudojimą, visada prašome atidžiai perskaityti ir laikytis bendrųjų naudojimo instrukcijų bei gamintojo nurodymų. Prie kiekvieno įsigyto gaminio pridedama išsami gamintojo naudojimo instrukcija.

Visiems asmeninio naudojimo daiktams Lietuvos Respublikoje taikomas 24 mėnesių garantinis laikotarpis pagal galiojančius teisės aktus.

Juridiniams asmenims garantinis laikotarpis (ne) taikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.

Garantija netaikoma, jei prekė sugedo ne dėl pardavėjo kaltės arba jei gamintojo įgaliotasis garantinis atstovas nustato, kad prekės gedimas nesusijęs su gamybos defektais:

• Produktams, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;

• Produktams, kurie buvo naudojami ne pagal paskirtį;

• Produktams, kurie buvo remontuojami neautorizuotame gamintojo aptarnavimo centre;

• Kai gedimas įvyksta dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), nenugalimos jėgos arba atsitiktinių išorinių veiksnių (įtampos šuolio ir pan.);

• Jei gedimas įvyksta dėl į prietaiso vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan;

• Jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, kvito, išperkamosios nuomos sutarties);

• Dėl gedimų, atsiradusių naudojant neoriginalius priedus.

Tam tikrų komponentų, pavyzdžiui, kabelių, akumuliatorių, jungčių ir laikiklių, garantinis laikotarpis dėl nusidėvėjimo gali būti trumpesnis nei 24 mėnesiai.

Faktinę šių komponentų garantijos trukmę nustato gaminio gamintojas.

Nekokybiškų Ar Nepilnos Komplektacijos Prekių Grąžinimas

Pirmenybę teikiame aukštos kokybės prekių pardavimui ir sandėliuojame tik pripažintų ir geros reputacijos gamintojų gaminius. Tačiau gali pasitaikyti retų atvejų, kai iškart po gamyklinio gaminio pasirodo, kad gaminys yra nekokybiškas. Jei susidūrėte su tokia problema, mūsų prioritetas - greitai ir veiksmingai ją išspręsti, kad patirtumėte kuo mažiau nepatogumų.

Norėdamas pateikti skundą dėl nekokybiško ar nepilnos komplektacijos gaminio, pirkėjas gali tai padaryti el. paštu [email protected].

Pateikdamas skundą pirkėjas turi pateikti šią informaciją:

• Produkto užsakymo numeris;

• Aprašykite gaminio defektą arba trūkstamą dalį;

• Pateikite kitus įrodymus (pvz., gaminio nuotrauką, pažeistos vietos nuotrauką, jei tai mechaninis pažeidimas ir jį galima nufotografuoti, gaminio pakuotės nuotrauką ir t. t.).

Pateikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip jis nori, kad problema būtų išspręsta:

• Paprašykite pakeisti sugedusį gaminį kokybišku gaminiu;

• Paprašykite, kad trūkstamos dalys būtų pridėtos prie nekomplektinio gaminio;

• Prašyti nuolaidos produktui, t. y. sumažinti produkto kainą;

• Paprašykite grąžinti sumokėtą sumą.

Išnagrinėjus skundą, atsakymas bus pateiktas per 14 (keturiolika) dienų. Grąžinimo atveju pardavėjas grąžins pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis to paties užsakymo metu įsigytų produktų, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Kitos gaminių garantijos sąlygos taikomos pagal Lietuvos Respublikos įstatymų nuostatas, jei jos neaprašytos šiose taisyklėse.

Defektų Neturinčių Prekių Grąžinimas


Šiame tekste išdėstytos taisyklės, kaip grąžinti nekokybiškas prekes į el. parduotuvę www.etop.lt. Pirkėjas (Pirkėja) turi teisę atsisakyti prekės nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, jeigu prekė nebuvo naudota, sugadinta arba jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, t. y. buvo padaryti tik pakeitimai, būtini gautos prekės išvaizdai ar pakuotei patikrinti. Pirkėjas privalo atsakingai pasinaudoti šia teise ir grąžinti gaminį originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas gaminio sudedamąsias dalis. Gaminio grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

Gavęs grąžintą gaminį ir įvertinęs jo kokybę, Pardavėjas grąžins Pirkėjui pinigus už gaminį ir jo pristatymo išlaidas per 14 dienų nuo gaminio grąžinimo. Jei grąžinama tik dalis gaminių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jei likusiems to paties užsakymo gaminiams būtų taikomas mažesnis tarifas, jei tik jie būtų nupirkti, palyginti su tarifu, taikomu gaminiams, įsigytiems kartu su grąžinamais gaminiais, ir tik tokia apimtimi, kuri lygi minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitoks nei Pardavėjo pasiūlytas grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingai didelės ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių grąžinimo išlaidų.

Produktas turi būti grąžinamas originalioje pakuotėje (su instrukcijomis ir garantiniu sertifikatu, jei jie buvo pristatyti kartu su produktu). Pirkėjas atsako už grąžinamo gaminio komplektiškumą. Jei gaminys nėra sukomplektuotas, pardavėjas nepriims grąžinamo gaminio.

Pirkėjo Teisė Grąžinti Internetinėje Parduotuvėje Įsigytas Kokybiškas Prekes Netaikoma:

• Sutartys dėl prekių, pagamintų pagal individualias vartotojo specifikacijas, kurios nėra parengtos iš anksto ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymus, taip pat dėl prekių, kurios aiškiai pritaikytos vartotojo asmeniniams poreikiams;

• Greitai gendančių arba trumpalaikių prekių sutartys;

• Sutartys dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių;

• Sutartys dėl prekių, kurios dėl savo pobūdžio po pristatymo neatskiriamai susimaišo su kitomis prekėmis;

• Sutartys dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotų programinės įrangos produktų, kurie buvo išpakuoti po pristatymo.

Ši svetainė naudoja slapukus, kad užtikrintų geriausią patirtį mūsų svetainėje